Speciální střední škola, která navazuje na základní školu a základní školu speciální.
Obory SŠ jsou zaměřené na vzdělávání žáků s různým stupněm a typem speciálních vzdělávacích potřeb, především však na žáky s mentálním postižením a souběžným postižením více vadami.
Při výuce jsou žáci zapojeni do Tranzitního programu.
Cílem tranzitního programu je připravit žáky na přechod ze školy do pracovního, nebo občanského života, zahrnuje stáže, exkurze a také praxi na tréninkových pracovištích - dvou tréninkových bytech a školní kavárně TranzitCafé.
Obor (ŠVP) | Školní rok | Délka studia | Přijmou | Přijímací zkoušky | PLP | OZP |
---|---|---|---|---|---|---|
Forma studia | Přihl./přij. min. rok | |||||
Střední vzdělání bez výučního listu a maturity | ||||||
Praktická škola dvouletá (Učíme se pro život 4) 78-62-C/02 | 2022–23 | 2 roky | 5 | |||
denní | 11/10 | Školné: 0 | ||||
Obor střední školy bez výučního listu - studium ukončeno závěrečnou zkouškou - určen pro žáky se středně těžkým mentálním postižením nebo souběžným postižením více vadami
Při výuce jsou žáci zapojeni do Tranzitního programu. K výuce je využíváno nové tréninkové pracoviště - dva cvičné byty a Školní kavárna TranzitCafé. | ||||||
Praktická škola jednoletá (Učíme se pro život 5) 78-62-C/01 | 2022–23 | 1 rok | 4 | |||
denní | 3/3 | |||||
Obor střední školy bez výučního listu - ukončení závěrečnou zkouškou - určen pro žáky s těžkým mentálním postižením, nebo souběžným postižením více vadami.
Část žáků je zapojena do Tranzitního programu. K této výuce je využíváno nové tréninkové pracoviště - dva cvičné byty. |
PLP = povinná lékařská prohlídka, OZP = vhodné pro zdravotně postižené