Angličtina, němčina, ruština
Byly realizovány projekty ESF zaměřené je na uplatnění e-learningu ve výuce a zdokonalování cizojazyčné komunikace. Škola podporuje výuku formou e-learningových kurzů zpracovaných pro odborné předměty. V současnosti se realizuje projekt ESF Učíme se pro praxi - realizace žákovských projektů pro podmínky praxe.
Projekt iKAP II - kroužky pro žáky SŠ a kroužky pro žáky ZŠ. V rámci projektu bylo vytvořeno 11 sad testů v systémy Learnig Management systém.
Projekt Nové šablony II - personální podpora (školní psycholog, kariérový poradce), spolupráce pedagogů a odborníků z praxe (stáže, projektové dny, tandemová výuka), rozvoj kompetencí pedagogických pracovníků v oblasti ICT, doučování žáků ohrožených školním neúspěchem.
Školní jídelna v budově školy. Denně výběr z více jídel. Pro žáky ubytované na domově mládeže se poskytují i snídaně a večeře.
Ubytování pro žáky nabízíme v domově mládeže (budova přímo vedle školy). Objekt je rozdělen na dvě části. V budově A mají vždy dva pokoje společné sociální zařízení (WC a sprchový kout), v budově B jsou společná sociální zařízení na patře (zvlášť pro dívky a chlapce). Součástí domova mládeže je tělocvičny, kulturní místnost, herna a místnost s počítači připojenými na Internet. V budově je také kuchyňka vybavená elektrickým sporákem, ledničkou a mikrovlnnou troubou.
Škola je vybavena moderní technikou používanou běžně při výuce všeobecně vzdělávacích i odborných předmětů. Ve škole jsou audiovizuální učebny s interaktivními tabulemi, počítačové učebny, laboratoře, učebny pro výuku fiktivních firem, dílny, knihovny, školní klub, tělocvičny, posilovny a jazykové učebny s moderním vybavením.
Škola podporuje i zájmovou činnost žáků např. v kroužcích (dopravním, Foto-video, novinářský, divadelní i v jiných podle konkrétních zájmů).
Školu navštěvuje celkem 1535 studentů a z toho je 60 % dívek.
Obor (ŠVP) | Školní rok | Délka studia | Přijmou | Přijímací zkoušky | PLP | OZP |
---|---|---|---|---|---|---|
Forma studia | Přihl./přij. min. rok | |||||
Střední vzdělání s výučním listem | ||||||
Elektrikář - silnoproud 26-51-H/02 | 2024–25 | 3 roky | 30 | |||
denní | 33/25 | |||||
Elektrikář - silnoproud 26-51-H/02 | 2024–25 | 1 rok | 20 | |||
denní | 8/8 | |||||
Elektromechanik pro zařízení a přístroje 26-52-H/01 | 2024–25 | 3 roky | 30 | |||
denní | 30/16 | |||||
Instalatér 36-52-H/01 | 2024–25 | 3 roky | 30 | |||
denní | 0/0 | |||||
Kadeřník 69-51-H/01 | 2024–25 | 3 roky | 30 | |||
denní | 53/30 | |||||
Kadeřník 69-51-H/01 | 2024–25 | 1 rok | 20 | |||
denní | 0/0 | |||||
Obráběč kovů 23-56-H/01 | 2024–25 | 3 roky | 10 | |||
denní | 12/0 | |||||
Strojní mechanik 23-51-H/01 | 2024–25 | 3 roky | 30 | |||
denní | 21/15 | |||||
Střední vzdělání s maturitou | ||||||
Ekonomické lyceum 78-42-M/02 | 2024–25 | 4 roky | 30 | ČJ, M | ||
denní | 0/0 | Prospěch: 2,0 | ||||
Elektrotechnika 26-41-M/01 | 2024–25 | 4 roky | 90 | ČJ, M | ||
denní | 112/68 | Prospěch: 2,0 | ||||
Mechanik elektrotechnik 26-41-L/01 | 2024–25 | 4 roky | 30 | ČJ, M | ||
denní | 34/15 | Prospěch: 2,5 | ||||
Obchodní akademie 63-41-M/02 | 2024–25 | 4 roky | 60 | ČJ, M | ||
denní | 123/53 | Prospěch: 2,0 | ||||
Provoz a ekonomika dopravy 37-41-M/01 | 2024–25 | 4 roky | 30 | ČJ, M | ||
denní | 29/14 | Prospěch: 2,0 | ||||
Strojírenství 23-41-M/01 | 2024–25 | 4 roky | 30 | ČJ, M | ||
denní | 43/20 | Prospěch: 2,0 | ||||
Technické lyceum 78-42-M/01 | 2024–25 | 4 roky | 30 | ČJ, M | ||
denní | 0/0 | Prospěch: 2,0 | ||||
Nástavbové studium | ||||||
Podnikání 64-41-L/51 | 2024–25 | 2 roky | 30 | ČJ, M | ||
denní | 56/54 | |||||
Podnikání 64-41-L/51 | 2024–25 | 3 roky | 30 | ČJ, M | ||
dálkové | 14/10 |
PLP = povinná lékařská prohlídka, OZP = vhodné pro zdravotně postižené, ČJ = český jazyk, M = matematika